meer
Generation XIII Community XIII Up-to-date blijven? Vacatures Contact
Welkom, Ken Masui. A-kern 28 jan Beerschot haalt Ken Masui op huurbasis weg bij Nagoya Grampus.

De 24-jarige Japanner maakt de overstap van Nagoya Grampus (tot hiervoor uitgeleend aan Júbilo Iwata) naar het Kiel en tekent bij Mauve-Wit een contract tot het einde van het seizoen. Beerschot heeft ook een aankoopoptie in het contract opgenomen. Masui is een middenvelder met een groot loopvermogen, een sterke technische bagage en een goede spelintelligentie. Met zijn profiel haalt Beerschot extra dynamiek en creativiteit in huis op het middenveld.


De nieuwe aanwinst kijkt uit naar zijn Europese avontuur: “Ik ben erg blij met deze stap in mijn carrière. Beerschot is mijn eerste club in Europa en ik kijk er enorm naar uit om hier mijn eerste stappen te zetten. Ik wil me zo snel mogelijk aanpassen en alles geven voor de club.”


Sporting Director Murat Akin is overtuigd van het potentieel van Masui: “Ken is een speler die perfect past binnen onze visie. Hij is 24 jaar, heeft al een mooie ontwikkeling doorgemaakt en wij zijn ervan overtuigd dat hij van toegevoegde waarde kan zijn. Bij Beerschot krijgt hij de kans om zich verder te ontplooien en een belangrijke rol op te nemen.”


Veel succes, Ken!


Informatie:
Naam: Ken Masui
Leeftijd: 24
Positie: Middenvelder
Nationaliteit: Japan
Vorige club: Júbilo Iwata


#Masui2026